COVID-19:
Kære kunde. Vi har ekstraordinært travlt i disse dage. Derfor har vi ændret vores leveringstid til 2-6 hverdage.
Læs mere om hvad dette betyder for dig

Info vedr. leveringer og kundeservice - Covid-19

Kære kunde
 
Vi modtager i disse dage ordrer i et omfang, som aldrig er oplevet før, og derfor har vi svært ved at følge med. Samtidig modtager vi mange flere mails og telefoner og mange af henvendelserne går på; “hvornår modtager jeg min ordre”? Derfor vil det være en hjælp, hvis du afventer at høre fra os, da vi så får flere ordrer afsted. 
 
Meget af vores kundeserviceteam er sendt på lageret for at hjælpe til, og vi kører derfor på reduceret bemanding. Selvom vi arbejder så hurtigt og effektivt som vi kan, så oplever vi, at ordremængden er så stor, at der bliver forsinkelser på afsendte ordrer fra os - vi har derfor valgt at sætte forventet leveringstid op til 2-6 dage i stedet for vores normale 1-2 dage.
 
Vi har et bredt sortiment af varer, men oplever nu, at meget af det bliver udsolgt, og vores leverandører har lige så travlt som os. Vi forsøger så vidt muligt at opdatere vores side med udsolgte varer hurtigst muligt.
 
Vores showrooms er lukkede og det samme er personlig afhentning af varer - dette er for at passe bedst muligt på vores medarbejdere og kunder.
 
Tak for forståelsen og tak for din ordre. Råd og vejledning gives naturligvis meget gerne over telefonen. 
 
Mvh Team Abilica


 Se oversigt over alle artikler