Kontakt os

Har du spørgsmål eller brug for vejledning til vores produkter, er du velkommen til at kontakte os på telefon eller på mail. Du er selvfølgelig også velkommen til at komme forbi et af vores 3 showrooms.

Du kan kontakte os på telefon i vores åbningstid, eller døgnet rundt på mail. Vi besvarer mails indenfor 24 timer i hverdage.

Nederst på siden kan du klikke på vores "FAQ", hvor du kan få svar på vores ofte spurgte spørgsmål.

MAIL

Spørgsmål til produkter, lagerstatus, rådgivning m.m.:

info@abilicaonline.dk

 

Spørgsmål vedr. reservedele eller service:

service@abilicaonline.dk

 

Skal du oprette en reklamation, kan du finde formularen her:

www.abilicaonline.dk/service  

 

TELEFON

Telefonen er åben alle hverdage fra 9.30-17.30, og lørdag mellem 10.00-15.00.

Tlf: 70 270 279

 

SHOWROOMS

Abilica Online - Aarhus
Trindsøvej 12
8000 Aarhus C

Abilica Online - Herlev 
Vesterlundvej 13
2730 Herlev

Abilica Online - Vejle 
Rørhaven 6
7100 Vejle

 

ÅBNINGSTIDER

Mandag - Fredag: 9.30-17.30
Lørdag: 10.00-15.00

 

FAQ

Se vores ofte stillede spørgsmål. (Tryk på spørgsmålet, for at se svar)


Hvad er leveringstiden på jeres produkter?
Vores leveringstid er 1-3 dage på lagervarer. Enkelte produkter kan have en længere leveringstid, eller er en bestillingsvare, men dette vil fremgå på produktet.
Kan man afhente produkter i jeres showrooms?
Vi har vores hovedlager i Vejle, hvor man kan afhente alle varer som fremgår værende på lager på webshoppen. Vi har enkelte produkter på lager i Aarhus og Herlev, og du er velkommen til at forhøre dig, inden du besøger os.
Hvad koster levering?
Vi har gratis levering på alle ordrer over 499,-. Ordrer herunder koster 29,- i fragt.
Kan man få båret sin vare ind ved levering?
PostNord leverer kun til kantsten. Såfremt man har interesse i at få sin vare båret ind, vil man typisk selv tage kontakt til et flyttefirma. Drejer det sig om større løsninger, kan der tages kontakt til os for pris på levering og montering. 
Kan jeg få monteret mit produkt?
Det er muligt at få en af vores servicemænd ud for at montere dit nye produkt mod betaling. Prisen bliver udregnet som timebetaling, hvor både samling og kørsel tæller med. Kontakt os på info@abilicaonline.dk, for at få beregnet en pris.
Hvad er garantien på jeres produkter?
Vi har to års garanti på alle vores produkter. Nogle af vores leverandører yder yderligere garanti, så som BERG, hvor du kan få ekstra garanti på udvalgte dele, hvis du registrerer dit produkt på deres side. 
Der ydes kun garanti på produkter til erhvervsbrug, hvis produktet er godkendt til dette
Der er en fejl på min vare, hvad gør jeg?
Modtager du et produkt fra os, hvor der er en fejl eller skade på, så skal du kontakte vores serviceafdeling på: service@abilicaonline.dk.
Hvorfor kan jeg købe et produkt, der står som udsolgt?
Mange af vores produkter kan stadig lægges i kurven selvom de står som udsolgt. Det skyldes at mange kunder ønsker at reservere et produkt i næste sending. Det betyder derfor, at vi sender varen til dig, lige så snart den lander på vores lager.
Jeg vil gerne returnere mit produkt, hvordan gør jeg?
Når du køber et produkt hos Abilica har du 60 dages fuld returret. Ønsker du at returnere inden de 60 dage, skal varen sendes til vores hovedlager på adressen; Rørhaven 6, 7100 Vejle. Det er vigtigt at du vedhæfter en fortrydelsesformular. Har du købt et produkt i et af vores showrooms i Herlev eller Aarhus, kan det også returneres her.