Serviceaftaler til fitnesscentre og motionsrum

Hos Abilica lader vi ikke vores kunder stå alene, når vi har leveret og installeret vores træningsmaskiner. Vi tilbyder altid en efterfølgende servicering af vores udstyr.
Vi kan tilbyde vores kunder en fast serviceaftale, hvor vi kommer og tjekker udstyret X antal gange om året, eller en aftale hvor kunderne kan ringe efter os når der opstår et behov. Vores serviceafdeling dækker hele landet med udkørsel fra både Aarhus og Herlev.

Hvad indebærer en serviceaftale hos Abilica?
- Efterspænding af skruer og bolte
- Smøring af maskiner
- Tjek for slitage (af f.eks. wire, løbeplade mm.)
- Lytte efter eventuelle mislyde på maskiner og fjerne dem
- Log-bog for hvert besøg

Hvorfor vælge en serviceaftale hos Abilica:
- Maksimere sikkerheden og undgå uheld grundet slitage
- Forhindre at maskiner står stille i centret fordi de er ’ude af drift’
- Give brugerne/kunderne den bedst mulige oplevelse med udstyr som fungerer maksimalt

Hvad koster en serviceaftale?
Der er flere faktorer som har en indflydelse på prisen på en serviceaftale:
- Antal besøg pr. år
- Distance fra servicecentre i Aarhus eller Herlev
- Mængden af udstyr som skal serviceres
- Maks tid for påbegyndt reparation

Værd at vide:
- Reservedele indgår ikke i en serviceaftale og faktureres derfor separat
- Vi kan godt servicere udstyr som ikke er købt hos os, MEN vi kan ikke garantere, at vi kan lave produkterne, hvis de skulle gå i stykker eller få fejl
- Vi kommer ud til destinationen så hurtigt som overhovedet muligt efter fejlmelding

Vi kan skræddersy en serviceaftale efter kundens behov og ønsker.


Vores salgsafdeling for pro-udstyr dækker hele landet, og kan kontaktes her for uforpligtende råd og vejledning omkring bl.a. tilbud til- og indretning af fitnesscentre og motionsrum.  De kan også kontaktes på telefon 93 63 38 90 eller 70 27 02 79.



 Se oversigt over alle artikler